Zaterdag 25 mei

26 mei 2019 - Kuta, Indonesië

Goedemorgen vrienden, vanmorgen lekker uitgeslapen wat een heerlijkheid.  Geen gehaast om op tijd bij de bus te moeten staan 🤣🤣. Lekker rustig ontbijten. Na mijn ontbijt ben ik lekker langs het strand gaan wandelen.  Wat een goede keus om gisteren van hotel te veranderen. Ik zit nu pal aan het strand en heb genoten van de wandeling langs het strand. Voor een  jaar geleden is er een hypermoderne winkelcentrum gebouwd, 5 km van van mijn hotel vandaan. En raad eens wat ze daar voor winkel hebben???? Jaja...... een Pandorawinkel. Heb daar een prachtige bedel voor mijzelf maar ook voor Jet gescoord. Helemaal in mijn element ben ik terug gelopen. Mijn Pandoraarmband met al mijn bedels, van de landen die ik heb bezocht, raakt al aardig vol. Geweldig! Na mijn wandeling ben ik na het strand gegaan, boekje mee en genieten van de rust. Het is hier erg rustig, er zijn niet  veel toeristen. En wat er aan toeristen zijn komen uit Australië, China en Amerika. Nederlanders ben ik hier nog maar weinig tegen gekomen. Na een geweldig mooie zonsondergang ben ik terug gelopen naar mijn hotel. Na het douchen heb ik lekker aan het strand gegeten. Daar speelde ook nog een live bandje, het plaatje was dus helemaal compleet, nou ja bijna.... Ik mis Jan wel op deze romantische plek. Nog 4 dagen genieten van mijn mooi Indonesië. Weltrusten

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Henriëtte Vermaas:
    26 mei 2019
    Yes!! Super bedel.....Wat ik al zei.....je had Jan gewoon mee moeten nemen!!Plek zat op al die hotelkamers
  2. Jan Hagenbeek:
    26 mei 2019
    Haha ja eigenlijk wel ,ik had stiekem in je rolkoffer moeten kruipen toen in je uitzwaaide op Schiphol.
  3. Debbie:
    27 mei 2019
    Hahaha dat had ik graag willen zien Petra en jan🤣🤣🤣