Woensdag 23 mei

23 mei 2019 - Buleleng, Indonesië

Goedemorgen vrienden, vanmorgen vroeg op, 6.30 uur ging de wekker, en om 7.00 uur vertrok ons bootje, om dolfijnen te gaan spotten. Dat hadden er meer bedacht....  Yes, wij hadden meer dan geluk, er waren er wel honderd. prachtig! Wat een mooi gezicht, wij kregen af en toe ook nog een show, wat een gaaf gezicht als de dolfijnen een salto maakten. Om 9.00 uur waren wij weer in ons hotel. Wij zijn eerst gaan ontbijten en daarna ben ik nog een uurtje gaan slapen 🙊🙈. Heerlijk leg mij maar neer en ik slaap zo weer verder 🤣🤣🤣. Om  11.00 uur zijn wij vertrokken uit Lovinabeach en zijn wij richting Ubud vertrokken.  Onderweg zijn wij gestopt bij de Gitgit watervallen. Deze watervallen liggen in het tropisch regenwoud en zijn 35 meter hoog. De wandeling er naar toe was bijzonder mooi. En langs de wandelroute waren er allemaal winkeltjes, zo kleurrijk allemaal. Na 1.5 uur zijn wij verder gegaan naar de Hindoe tempel.  Deze tempel werd in 1633 gebouwd in het Bratanmeer. De tempel is gewijd aan de Godin Dewi Danu, ook wel de Godin van het water, meren en rivieren genoemd. Daar konden wij gelijk ook lunchen . Om 15.00 uur zijn wij vertrokken naar ons hotel in Ubud. Ook hier hebben wij weer een prachtige lodge.  Nadat wij ons hadden geïnstalleerd en ons op hadden gegeven voor de optionele excursies, zijn wij het stadje ingelopen.  Wat een prachtig stadje met oooooo, zo leuke winkeltjes. Heb hier en daar nog wat gescoord en hebben heerlijk met ons 6en rondgelopen.  Nadat wij flappen hadden getapt, zijn wij richting een restaurantje gelopen.  Wij hebben heerlijk gegeten. En als afzakkertje heb ik een Pinacolada besteld. Het was tot 21.00 uur nog Happy houer. Dus twee coctails bestellen 1 betalen 😋🙊. Heerlijk. Onderweg naar ons hotel kwam uit verschillende restaurantjes en barretjes  livemuziek.  Dat klonk erg gezellig.  Maar wij moeten  er morgenvroeg  (ons vakantieclubje) vroeg uit. Welterusten. Wij gaan morgen 20 km mountainbiken met een gids

1. Henriëtte Vermaas:
    23 mei 2019