Dinsdag 7 mei

8 mei 2019 - Bukit Lawang, Indonesië

Goedemorgen vrienden,  vanmorgen ging de wekker al weer vroeg. Vandaag een bus trip van 5.5 uur. De koffers moesten om 7.30 uur klaarstaan op de gang, ondertussen lekker ontbeten. De ananas is echt zoveel lekkerder dan bij ons daar kun je, je buik wel vol mee krijgen mmnmmm. Na een heerlijk ontbijt zijn wij om 8.00 uur vertrokken richting Bohorok. Het was rustig op de weg dus we waren lekker vroeg bij ons hotel. Na de lunch zijn wij met 11 brommertjes op pad gegaan wij hadden allemaal een eigen brommer met chauffeur. Want laten we wel wezen, hier wil je echt niet zelf rijden.  Wat een mooi stukje natuur hebben we gezien.  Wij zijn bij verschillende kleine ondernemers gestopt en hebben gekeken hoe de rijst werd bewerkt en hoe ze bruine suiker maakten.  Er wordt weinig weggegooid alles is weer herbruikbaar.  Na een mooie tocht van 3 uur waren wij weer terug bij ons hotel., en en hebben met een aantal nog een biertje gedronken . Om 19.00 uur  zijn wij gaan eten. Heerlijk is het eten hier, zoveel keren lekkerder dan in Nederland. Morgenvroeg weer vroeg op en dan gaan wij de jungle in.  Ben benieuwd of wij een Oerang-Oetang gaan zien. Weltrusten Petra

1. Henriëtte Vermaas:
    8 mei 2019
    Welterusten! Gaaf je gaat dus van hotel naar hotel. Zie je een groot deel van Indonesië. Veel fun morgen in de jungle.
  2. Gerrit-Jan:
    8 mei 2019
    Weltrusten, en morgen de jungle in met Tarzan !!!
    Lekker genieten van al het moois van Indonesië
  3. Liesbeth Dubois:
    Leuk om je belevenissen te lezen. Veel plezier. Geniet ervan. Kus😚